Höstfeeling

Nu är jag tillbaka efter en lååång paus! Jag tänker inte skriva och berätta om allt som hänt utan jag startar här och nu på nytt. Så välkomna hit/tillbaka, nu kör vi! :D
 
Det har regnat i flera dar hos mig nu och jag börjar få sån höstkänsla. Allt är mörkt och mysigt. Hösten blir ofta kallad regning, mörk, kall, grå osv. men jag tycker bara den är häftig. Visst är den kall och regning men mörkret faller och man kan sitta inne framför datorn. Jag längtar nog tills det blir riktigt mörkt ute! Sen kommer ju halloween och det blir massa skoj med klubben. Så småning om kommer ju snön falla och julen närmar sig vilket jag tycker är årets mysigaste och roligaste händelse. Vinter och höst är mina favvo årstider!
 
Imorgon är det klubbmästerskap i dressyr med SP så nu ska jag köra igenom programmet några gånger. Hoppas ni tycker det är kul med en comeback och fortsätter följa mig här! :)
 
Vi ses♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lisamiststone.blogg.se

En blogg om mitt dagliga liv på online spelet star stable.

RSS 2.0