Nya Lisa

Jo, detta inlägg blev lite försenat. Men i onsdags kom det ju ett sätt att byta grundinställningarna vilket jag har längtat efter. Jag har länge velat ha röda ögon så jag blev väldigt glad att funktionen kom. Dock var det väldigt konstigt att allting nollställdes!? Det kostar ju bara massor att byta tillbaka. Jag ville bara byta ögonfärg men så fick jag köpa om allting annat igen? Aja, superbra att det var gratis första gången.
När jag hade bytt från blåa till röda ögon så bytte jag hårfärg också. Jag tog det lite "gulaktiga" i samma form som jag haft förut och jag trivs i det. Mitt smink behöll jag för jag har alltid älskat det. Kul med lite förendring.
 
Ändrade ni något? Och vad tyckte ni om den nya funktionen? :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lisamiststone.blogg.se

En blogg om mitt dagliga liv på online spelet star stable.

RSS 2.0