Fjordingarna

Nu har fjordingarna kommit och jag red nyfiket upp till kallterna för att titta på de men när jag kommer upp och inte kunde se de blev jag ju besviken. Tydligen så behövde man ha uppnått ryktet "populär" med kallterna för att kunna se och köpa fjordingarna. Då började jag genast att leta efter saker i dinodalen som jag kunde byta mot rykte och det är det som jag nu när jag loggar in på SSO kommer fortsätta med. Jag tycker att man borde ha fått lite mer i rykte än 15 xp. Kanske 25 xp? 30 xp? Hur som helst så hade jag ändå inte råd med en fjording men nu ska jag spara mina Star Coins framöver. Detta var iallafall mitt första inlägg och jag hoppas att du gillar min blogg. Designen är dock inte klar en men jag kämpar på. Kul att du tittade hit!
 
 
 
 
Nadia Moonnight
2014-12-11 @ 21:14:20
URL: http://starstablenadia.blogg.se

Fin blogg och bra skrivet inlägg, håller verkligen med om att det var tråkigt att man behövde vara populär! Men jag kämpade på och samlade hela kvällen igår och hela dagen idag med att samla så nu äger jag tre underbara fjordingar varav 1 är i level 10 :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lisamiststone.blogg.se

En blogg om mitt dagliga liv på online spelet star stable.

RSS 2.0