Morgon innan uppdateringen

Idag är jag hemma från skolan och är förkyld. Det visade sig att 5 tjejer från min klubb också var hemma så vi tillbringade förmiddagen tillsammans och grillade korv en stund i Hollow Woods och firade lite att snön kommer idag. Sedan red vi upp mot bergspasset som nu inte längre är igensnöat och tog hissen ner i dd. Först hade vi tänkt att ha picnick i Dinodalen men efter en stund insåg vi att det inte fanns något picnickställe där. Amanda behövde då leta efter saker till kallterna och Hanna behövde göra Nic Stonegrounds uppdrag men jag och Bella travade bort till Igors resturang och åt lite frukost. När magen var full på macka så gjorde jag Professor Einsteins dagliga uppdrag. Jag hade jättekul med er idag tjejer! Tack till Amanda, Hanna, Felicia, Bella och Freja!
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lisamiststone.blogg.se

En blogg om mitt dagliga liv på online spelet star stable.

RSS 2.0