Nyår kommer igen

Jag vet inte vad jag ska skriva. Idag är en helt vanlig dag. Den näst sista dagen på detta år. Jag hoppas att ni har haft ett bra 2014. Imorgon säger vi hej till 2015 och hejdå till 2014. Ytterligare ett år har gått och vi startar upp ett nytt. Precis som vi alltid gjort. 365 dagar bara rinner förbi. Vi har fått många nya minnen, har lärt oss många nya saker, fått nya vänner. Nu väntar ett nytt år med nya händelser. Det som vi för 1 år sen kallade för framtid är nu historia. Det som vi nu kallar framtiden är om 1 år historia. Tiden rinner iväg och stannar aldrig. Vi växer upp och blir äldre. Slutar aldrig utvecklas. Jorden kommer snurra många fler varv runt solen. Människorna kommer om 2000 år kanske läsa om oss som historia. Men vi lever i nu tiden. Nu kommer ytterligare ett nytt år att passera. Vi kommer att få nya kunskaper och nya vänner, och det ser jag fram emot!
 
Med denna text säger jag farväl till 2014 och önskar er Gott Nytt År!
 
 
Bild från StarStables Hemsida.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lisamiststone.blogg.se

En blogg om mitt dagliga liv på online spelet star stable.

RSS 2.0