Skelettletning vid 00.00

Igår kväll/natt så var jag uppe och letade skelett i Dinodalen. Arkeologi har blivit en av de saker som jag gillar mest att göra. Det är alltid lika kul att rida runt och leta upp intressanta platser att "hacka" fram gamla skelett på. Ibland hittar man ju bara skräp men man kan ju inte alltid hitta det mest intressanta. 
Jag levererade ett helt skelett till Proffesor Jura i Firgrove fast jag hade hittat ganska mycket. När jag efter ca 1,5 h letande och inte hittade 3 revben som jag behövde la jag ner med arkeologin för den kvällen och red runt och tog lite fina bilder istället som jag tänker dela med mig av! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lisamiststone.blogg.se

En blogg om mitt dagliga liv på online spelet star stable.

RSS 2.0