Till Nemo!

Jag har redigerat en bild till Courtney Nemo Silverhill för att jag tycker att hon är en fantastisk förebild, bloggare och redigerare. Hon gör även en fantastisk youtube-serie vid namn Jorvik Vampyren, och andra bra videos. Kolla in hennes blogg, starstablesverige.blogg.se . Jag tycker att hon är en superbra bloggare (min favvo)! Duktig redigerare och har kul humor. Nemo har mycket glädje i kroppen men kan ju också bli sur som när det kom ett updrag som man fick stjärnglasögonen i och då blev det ju bara roligt och många skratt blev det för mig när jag såg avsnittet. Så även om du är arg Nemo så sprider du humor och ger mig många skratt. Jag vill ge den här redigeringen till dig Nemo, för att du är min förebild och idol. Utan dig skulle jag inte ha lika kul på sso, även om vi inte känner varandra så känns du ändå som en vän. Om du skulle vilja hänga någon gång så skulle det vara jättekul! Redigeringen ska föresälla Kingen men kanske inte liknar honom så mycket. Hoppas du ser det här!
 
Kram till dig Nemo! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lisamiststone.blogg.se

En blogg om mitt dagliga liv på online spelet star stable.

RSS 2.0