Dressyrträning med Ines

Idag hade jag ett långt dressyr pass med Ines. Vi tränade mest på volter. Jag har inte tyckt att dressyr verkat vara superkul förut men nu börjar jag bli riktigt intresserad. Det är riktigt kul och svårt. Jag har tränat 1 timme idag och 1 timme igår så nu måste nog göra nått annat en stund. Man har ju hästar som ska levlas vilket jag inte är så bra på ;), men nu har jag en friser som ska bli level 15. Idag är ju det onsdagsuppdatering så då kommer väll alla hjärtans dag grejerna. Det längtar jag efter! :)
 
Vad tycker ni mest om? Dressyr eller Hoppning?
 
 
 
 
 
 
 
Pia Northland
2015-04-17 @ 19:59:36

HOPPNING!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lisamiststone.blogg.se

En blogg om mitt dagliga liv på online spelet star stable.

RSS 2.0