Dinodalen har gjort att jag glömt bort fisket

Förut gjorde jag nästan alltid fiskeuppdragen men nu har jag nästan slutat helt. Jag vet inte hur det är för er men jag tror att många spelare glömde bort fisket och fokuserade på Dinodalen när den kom. Fiske är enligt mig inte direkt det roligaste man kan göra på Jorvik men idag sa jag till mig själv att jag måste börja fiska igen så jag red till Vingården (Mitt Hemstall) och hämtade mitt fiskespö och red till Mr.K Trout för att ta reda på vad jag skulle fiska idag. Nordsjösik blev det så jag tog mig igenom labyrintkusten och förbi smugglargrotta där jag hittade ett ställe att fiska på. Fin utsikt hade jag nu också när isflaket var där. På tal om isflaket så har jag köpt en säl och jag tar gärna emot namnförslag. Det tog lite tid att fiska men min häst väntade duktigt på mig!
 
Har du också glömt fisket eller fiskar du ofta? Kommentera gärna :)
 
 
 
 
Namn:
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lisamiststone.blogg.se

En blogg om mitt dagliga liv på online spelet star stable.

RSS 2.0